Βραβείο Πολιτισμού και Δημιουργικότητας της Τζένης Αρσένη από τον Βρετανό Πρέσβη για τα UK Alumni Awards

 





Ήταν για εμένα μία από τις πιο σημαντικές στιγμές της ζωής μου! Είναι ιδιαίτερα μεγάλη τιμή το γεγονός ότι έλαβα το Study Alumni UK Award Πολιτισμού και Δημιουργικότητας, που μου απένειμε ο Βρετανός Πρέσβης κ. Matthew Lodge σε μια πολύ συγκινητική τελετή στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Το παρακάτω βίντεο περιλαμβάνει την παρουσίαση που δημιουργήθηκε από την εκπληκτική ομάδα του British Council και του British Council – UK, την ομιλία μου για την απονομή, μια πολύ προσωπική στιγμή που είναι χαρά μου να μοιραστώ και, η συγχαρητήρια ομιλία της Διευθύντριας του Πανεπιστημίου του Λονδίνου, Royal Holloway, Καθηγήτριας Julie Sanders, η οποία ήταν εξαιρετικά τιμητική. Η ευτυχία είναι για να μοιράζεται! Σας ευχαριστώ πολύ!